Τρίτη, 16 Μαρτίου 2010

Η αλήθεια σχετικά με τα μηχανήματα γυμναστικής. Τα χρειάζεστε πραγματικά;

Τέτοιου είδους ερωτήσεις σχετικά με «θαυματουργά» μηχανήματα γυμναστικής είναι πολύ κοινές.
Μην σπαταλάτε τον χρόνο και τα χρήματα σας σε μηχανήματα.
Δεν τα χρειάζεστε για να γυμνασθείτε όπως πρέπει και αν είστε αθλητής πολεμικών τεχνών, θα σας συμβούλευα να μην τα χρησιμοποιείτε καθόλου γιατί κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό. Ο καλύτερος τρόπος να γυμναστείτε είναι να δημιουργήσετε το δικό σας απλό γυμναστήριο με ένα σετ από βάρη ή δράμια ή απλώς χρησιμοποιώντας το ίδιο σας το σώμα.
Μια μπάρα και ένα ζευγάρι αλτήρες με μερικούς δίσκους αξίζουν λιγότερο από 2 μήνες σε ένα γυμναστήριο και θα τους έχετε για όσο καιρό θέλετε.
Από την άποψη του χρόνου, είναι πολύ καλύτερα να γυμνάζεστε στο σπίτι σας ή σε μια παιδική χαρά, στο ύπαιθρο κτλ. Δεν σπαταλάτε καθόλου χρόνο σε μετακινήσεις και γυμνάζεστε όποτε έχετε όρεξη χωρίς να νοιάζεστε για το που θα βρείτε να παρκάρετε ή για το αν το γυμναστήριο είναι ανοιχτό.
Αν πάλι δεν έχετε χώρο για βάρη, ένα και μόνο δράμι είναι αρκετό για να κάνετε απίστευτες ασκήσεις με τρομερή ένταση ιδίως αν το συνδυάσετε με ασκήσεις με το βάρος σας.

Οι περισσότεροι επαγγελματίες αθλητές ΜΜΑ γυμνάζονται με ελεύθερα βάρη, δράμια και με το σώμα τους, με τρομερά αποτελέσματα και κυρίως σε λίγο χρόνο. Θα μπορούσα να αναφέρω πάρα πολλά παραδείγματα. Ρίξτε μια μάτια π.χ. στην προπόνηση του «τελευταίου αυτοκράτορα» Fedor Emelianenko, του μεγαλύτερου αθλητή που έχει περάσει στα ΜΜΑ, ρίχτε μια μάτια στην προπόνηση του Randy Couture ή του Wadlerei Sylva. Όλοι αυτοί οι κορυφαίοι αθλητές γυμνάζονται με απλά μέσα, ελευθέρα βάρη κτλ. Ο χρόνος που αφιερώνουν στην προπόνηση δύναμης και φυσικής κατάστασης είναι λιγότερος από το ένα τρίτο της συνολικής προπόνησης που κάνουν καθώς υπάρχουν και άλλοι τομείς όπως η τεχνική και η στρατηγική τους πάνω στους οποίους δουλεύουν τον περισσότερο χρόνο τους. Αφού λοιπόν μπορούν αυτοί οι υπεραθλητές και γυμνάζονται με απλά εργαλεία και σε λίγο χρόνο γιατί όχι και εσείς.
Ο λόγος που τα περισσότερα γυμναστήρια προωθούν την χρήση μηχανημάτων είναι γιατί έτσι απασχολούν πολύ λιγότερο εξειδικευμένο προσωπικό. Η χρήση ενός μηχανήματος είναι σχετικά απλή. Σας την δείχνουν μια φορά και μετά δεν χρειάζονται να ασχοληθούν άλλο μαζί σας. Αυτό μπορεί να το κάνει και ένας υπάλληλος που δεν έχει την σχετική εξειδίκευση.  Αντίθετα τα ελευθέρα βάρη και οι ασκήσεις με το βάρος σας, απαιτούν να ασχοληθείτε λίγο με την τεχνική της άσκησης και άρα το προσωπικό θα έπρεπε να είναι καλά καταρτισμένο και από πάνω σας για λίγο περισσότερο χρόνο.

Αν έτσι και αλλιώς έχετε αποφασίσει να πάτε γυμναστήριο, βρέστε ένα που να έχει πολλά ελευθέρα βάρη και σοβαρούς αθλητές. Αποφύγετε τα μηχανήματα και επικεντρωθείτε σε σοβαρές ασκήσεις που χτίζουν πραγματικά δυνατό σώμα. Τα αποτελέσματα στην υγειά και το σώμα σας θα φανούν πολύ σύντομα.
Τα δράμια είναι από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για τις πολεμικές τέχνες και στην σοβιετική ένωση τα χρησιμοποιούσαν όλοι οι αθλητές μαχητικών αθλημάτων.
Ήταν επίσης πολύ διαδεδομένα στον στρατό.
Θα σας δώσουν δύναμη, έκρηξη, απίστευτη μυϊκή, αερόβια και αναερόβια αντοχή. Θα μετατρέψουν το σώμα σας σε μηχανή και θα βαλτώσουν την ανθεκτικότητα σας και την ικανότητα του σώματος σας να απορροφά δυνάμεις και να αντέχει. Τα οφέλη στην υγεία σας θα γίνουν φανερά αμέσως. Και όλα αυτά με ένα απλό και φτηνό εργαλείο, μια μπάλα από μέταλλο που δεν καταστρέφετε και δεν πιάνει καθόλου χώρο.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι τα χρησιμοποιούσαν για αιώνες παρόλο που στην δύση έγιναν πολύ γνωστά μόλις πρόσφατα.
Στην Ρωσία λένε ότι «το δράμι εξάλειψε την αδυναμία από τα γονίδια των ρώσων».
Σκεφτείτε έστω και ένα μηχάνημα που να κάνει αυτά που κάνει το ταπεινό δράμι.
Δεν υπάρχει ούτε ένα, και αν υπήρχε σίγουρα θα κόστιζε χιλιάδες ευρω.Αν δεν έχετε χώρο για το δικό σας γυμναστήριο και δεν έχετε χρόνο να πάτε σε κάποιο άλλο μπορείτε να γυμνασθείτε και μόνο με το βάρος σας.

Δοκιμάστε π.χ. το επόμενο απλό πρόγραμμα το οποίο μπορεί να γίνει σε μια παιδική χαρά ή και στο σπίτι σας αν έχετε ένα μονόζυγο πόρτας.
Κάντε το επόμενο κυκλικό πρόγραμμα χωρίς διάλειμμα ανάμεσα στις ασκήσεις:
10 push ups
5 έλξεις στο μονόζυγο (αν δεν μπορείτε να κάνετε έλξεις βοηθήστε λίγο με τις μύτες των ποδιών σας)
15 κοιλιακούς
20 βαθιά καθίσματα

Βάλτε το ρολόι σας να μετράει 20 λεπτά. Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα προσπαθήστε να κάνετε όσο περισσότερους ολοκληρωμένους κύκλους από το παραπάνω πρόγραμμα μπορείτε. Δοκιμάστε το, δεν κοστίζει απολύτως τίποτα και διαρκεί απλώς και μόνο 20 λεπτά. Πιστέψτε με μόλις το κάνετε θα ξεχάσετε τα μηχανήματα. Παρόμοια προγράμματα μπορείτε να βρείτε πάρα πολλά στο αντίστοιχο κομμάτι του site μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου