Δευτέρα, 5 Απριλίου 2010

Ποιες ασκήσεις πρέπει να κάνω για να γυμναστούν οι κάτω κοιλιακοί;

Η φύση στους περισσότερους άντρες μαζεύει περισσότερο λίπος στο κάτω μέρος της κοιλιάς από ότι σε άλλες περιοχές της κοιλιακής χώρας. Αυτό έχει οδηγήσει πολύ κόσμο στο να αναζητεί την καλύτερη άσκηση για να επικεντρωθεί σε αυτήν την περιοχή.
Η αλήθεια όμως είναι ότι οι κοιλιακοί (Rectums abdominous) είναι ένα τείχος που ξεκινά από την λεκάνη και φτάνει μέχρι τον θώρακα και είναι ένας και μόνο μυς και όχι πολλοί παρόλο που έχουν φαινομενικά ξεχωριστά τμήματα (εξ ου και οι φέτες ή six pack). Ο πιο εύκολος τρόπος για να το καταλάβετε αυτό είναι να κάνετε μια οποιαδήποτε άσκηση κοιλιακών και να βάλετε το χέρι σας μια στο πάνω μέρος της κοιλιακής σας χώρας και μια στο κάτω. Αμέσως θα δείτε ότι και τα δυο συσπώνται εξίσου. Αυτό συμβαίνει γιατί είναι ένας μυς. Παρόλα αυτά το ενδιαφέρον είναι ότι το κάτω τμήμα των κοιλιακών έχουν ξεχωριστό σύστημα νευρικών απολήξεων.
Έτσι σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα κοιλιακών θα έπρεπε να συμπεριλάβουμε ασκήσεις που έχουμε κάμψη του κορμού προς την λεκάνη και ασκήσεις που βασίζονται σε κάμψη της λεκάνης προς τους γοφούς καθώς και ασκήσεις περιστροφής και σταθεροποίησης. Το να γυμνάσουμε το σώμα στο περιστροφικό επίπεδο είναι παρά πολύ σημαντικό για όλους τους αθλητές και ειδικά για τις πολεμικές τέχνες. Τα περισσότερα προγράμματα γυμνάζουν το σώμα σε 2 επίπεδα. Το κάθετο και το οριζόντιο αλλά αγνοούν τελείως την περιστροφή. Αυτό είναι λάθος. Οι περισσότερες αθλητικές δραστηριότητες λαμβάνουν χώρα στον τρισδιάστατο κόσμο και όχι μόνο σε 1 ή 2 επίπεδα. Ο κορμός συνολικά πρέπει να είναι δυνατός και να μπορεί να φέρει περιστροφικές δυνάμεις.
Ασκήσεις κοιλιακών που απαιτούν κάμψη της λεκάνης προς τους γοφούς είναι ιδιαίτερα χρήσιμες στα παλαιστικά αθλήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου