Τρίτη, 18 Μαΐου 2010

ΧΑΣΙΜΟ ΒΑΡΟΥΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

Πόσο πρέπει να γυμνάζεσαι για να χάσεις βάρος; Αν και είναι σχεδόν αδύνατο να καθορίσουμε την ακριβή ώρα που χρειάζεται κάθε σώμα για να χάσει το επιπλέον βάρος του, το Αμερικανικό Αθλητικό Κολλέγιο, μετά από έρευνες έκανε μια σημαντική ανακοίνωση.
Περίπου χρειαζόμαστε 150-250 λεπτά μέσης έντασης άσκηση μέσα σε μια εβδομάδα.
Το Υπουργείο Υγείας και Αθλητισμού των ΗΠΑ συστήνει στους υγιείς ενήλικες κάτω των 65 ετών τουλάχιστον 150 λεπτά μέσης έντασης άσκηση μέσα στην εβδομάδα, που σημαίνει περίπου 30΄την ημέρα, 5 μέρες την εβδομάδα.
Φυσικά, για να χάσεις περισσότερο βάρος, χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο. Για παράδειγμα, αν κάποιος θέλει να χάσει μια μεγάλη ποσότητα σωματικού λίπους, είναι ανάγκη να ασκούμαστε περίπου 50 λεπτά την ημέρα, 5 μέρες την εβδομάδα. Αν ανεβάσουμε όμως την ένταση σε αυτά τα 50 λεπτά, το όφελος θα είναι ακόμα μεγαλύτερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου