Παρασκευή, 28 Μαΐου 2010

ΤΙ ΝΑ ΤΡΩΩ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ?

Είστε μπερδεμένοι σχετικά με το τι πρέπει να τρώτε λίγο πριν την άσκηση με βάρη; Αν ναι είστε απόλυτα δικαιολογημένοι αφού αυτό το θέμα έχει ταλαιπωρήσει εδώ και δεκαετίες τους επαγγελματίες γυμναστές και διατροφολόγους. Η μετα-εξασκητική διατροφή είναι απλή και σαν θέμα έχει εξαντληθεί εδώ και χρόνια.
Το θέμα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος των ενεργειακών αποθεμάτων μας, τουλάχιστον στην προπόνηση με βάρη, προέρχεται από τις αποθήκες γλυκογόνου.
Γλυκογόνο λέγοντας εννοούμε ουσιαστικά τους υδατάνθρακες που έχουν αποθηκευτεί και είναι έτοιμοι για χρήση. Λαμβάνοντας ένα γεύμα με σύνθετους υδατάνθρακες, όπως δημητριακά, μαύρο ρύζι ή γλυκοπατάτες, οι αποθήκες μας γεμίζουν με γλυκογόνο, κατάλληλο για την άσκηση. Όμως υπάρχει ένα μεγάλο μειονέκτημα σε αυτή τη περίπτωση. Η απλή τροφή πρέπει πρώτα να χωνευτεί. Που σημαίνει δεν απορροφιέται άμεσα από τους μυς που την έχει ανάγκη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μια μεγάλη ποσότητα αίματος να χρησιμοποιηθεί για την χώνεψη κι όχι για την τροφοδοσία των μυών.
Η λύση είναι ένα προ-εξασκητικό ρόφημα. Το ρόφημα λόγω σύστασης απορροφιέται άμεσα και μπορεί να περιέχει σε συμπυκνωμένη μορφή όλα τα συστατικά που έχει ανάγκη το σώμα.
Ένα τυπικό ρόφημα πρέπει να περιέχει whey πρωτεΐνη, εμπλουτισμένη με bcaa αμινοξέα, καθώς και κρεατίνη και αργινίνη που θα αυξήσει τα επίπεδα ΑΤΡ στους μυς κάνοντας τους να εκραγούν.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου